Blue coat

Come già potete sapere, mi sono comprata una nuova camicia di denim. Questa camicia mi mipace da morire e non vedo l'ora di estate. Secondo me sarà perfetta come "giacca".
Questo outfit comprende la camicia di denim, i jeans neri, gli stivali neri, capotto blu e la borsa nera.
E come potete notare sulla foto della borsa è diverso il backround.  È diverso perché questa foto abbiamo fatto prima, ma poi ci siamo spostati dall' altra parte e abbiamo dimenticato di fare nuova foto della borsa.


Jak už zřejmě víte, koupila jsem si džínovou košili. Tato košile se mi strašně moc líbí a už se nemůžu dočkat léta. Podle mě bude perfektní jako letní bundička.
Tento outfit se skládá z džínové košile, černých džín, černých kozaček, modrého kabátu a černé kabelky.
Jak si můžete všimnout na fotce s kabelkou je trošku jiné pozadí. Je to protože jsme celý outfit nafotili jinde a nakonec jsme se rozhodli přesunout. Jenže potom už jsme zapomněli, že jsme nevyfotili znovu kabelku.






Coat, jeans- Topshop
Boots- F&F
Denim shirt- Mango
Bag-?? 

Comments

Irene Aspas said…
So great look!! I love your coat...and the photos are fantastic!
xx
http://rockmyboots.blogspot.com.es/
Sluší ti to, Eri :-) Džínová košile je super... :-)
http://verrygusto.blogspot.cz/
Malá Dominika said…
Ta košile i kabelka jsou super, taková by se mi také líbila :)
S- hejvi said…
Moc povedený outfit, sluší ti to! :))

http://s-hejvi.blog.cz
Vildana Šuta said…
Love this outfit, especially the shirt! :)xx

Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V
Part of Nicol said…
Veľmi pekná košeľa! :) A takisto úsmev :)
partofnicol.blogspot.sk
Erika said…
Díky moc :)
Erika said…
Thank you ;)
Erika said…
Děkuju! :)
Piosek said…
Hezké, hezké :)

Piosek
Lenya said…
Love this beautiful outfit. Hope you had a lovely Easter!
xox
Lenya
FashionDreams&Lifestyle
0Simplicitylife said…
Ten kabát je krásny :)

Popular Posts