Sephora eyeshadows

Dneska jsem si pro vás přichystala malý beauty článek. Jak už název napovídá bude o očních stínech ze Sephory. Ke stínům jsem se vlastně dostala náhodou, když jsem si loni o Vánocích koupila Sephora vánoční dárkový set. Od té doby používám skoro jen a jen stíny ze Sephory.



 A teď už k nějakému tomu hodnocení. Konkrétně mám ve své taštičce tyto 3 stíny: N°72 Movie popcorn (nejsvětlejší), N°49 Be on the A-list (středně hnědý) a N°80 It bag (nejtmavší).
Balení těchto stínů je poměrně bytelné. Byť jsou na fotkách miniatury, tak středně hnědý stín v plném mám doma už od Vánoc a balení vypadá skoro jako nové. Také co se stínů týče vydrží snad celou věčnost, u plného balení nejsem ještě ani v půlce a to stíny používám skoro každý den. Takže pokud chcete stíny, které vydrží celou věčnost tak tyto vřele doporučuji.
Mně osobně stíny velice vyhovují i svou výdrží na oku. S bází i bez báze pod oční stíny je večer ještě pořád co odličovat. Jsou skvělým společníkem na celý den, když se nemám čas přelíčit.


Jedinou výtku k stínům mám a to je, že docela práší. Nejsvětlejší odstín se mi zdá že práší nejmíň a naopak nejtmavší nejvíc. Nevím jestli to je například způsobené odstínem, že to není tolik vidět, když práší světloučký na rozdíl od tmavého. Co se týče pigmentace stínů, tak aby byl nejsvětlejší pořádně vidět musíte trošku přitlačit. S nejtmavším takový problém nebyl, ale opět když ho nanáším tak raději přitlačím.
Zleva: N°72 Movie popcorn, N°49 Be on the A list, N°80 It bag

A jaké zkušenosti máte se stíny ze Sephory vy?

Comments

►Nadush said…
všetky majú krásnu farbu :)
my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

Popular Posts