Black& white vol. 2

Dnes jsem si pro Vás připravila další black& white outfit. Měla jsem ho na sobě včera, když jsem byla na akci v Lindexu v Palladiu pořádanou ELLE (takže se těšte na new in).  Byla to jako vždy velmi příjemná akce a panovala tam přátelská atmosféra. Určitě se vyplatí pravidelně číst ELLE a sledovat takovéto eventy. Na tomto byla 20% sleva na vše, krásné dárečky k nákupu a vizážistky od Burjois, u kterých jste se mohli nechat zdarma nalíčit.
Pro tuto příležitost jsem si oblékla bílé tenisky a džíny s vzorovaným slit t- shirt, černým kardiganem, koženou bundou a černou šálou.
(Omlouvám se za zhoršenou kvalitu fotek, trochu mě zlobí foťák)




Sneakers- Adidas Originals
Jeans- Topshop
T- shirt- Lindex
Cardigan- OVS
Bag- H&M
Watch- Pierre Cardin
Scarf- Takko

Comments

Valentina Ioana said…
great look!

www.eager4fashion.com
Quinn Vaccarino said…
I LOVE those kicks!

www.qustomquinns.com/blog

Popular Posts