Black & bordeaux

Už jste si určitě všimli, že v mém šatníku přebývají věci zvláště neutrálních odstínů. Černá, bílá, šedá... Občas se sem tam objeví i nějaká ta jiná barva jako například tmavě modrá, olivová, oranžová či různé odstíny rudé. Dnes přišla řada na bordeaux. 
K podzimu mi bordeaux prostě patří. Nemám snad raději nějaký jiný odstín červené než právě tenhle. Dnes jsem své bordeaux tričko zkombinovala s černou sukní, silnějšími černými silonkami, svým novým černým kardiganem z Lindexu, šedivým kabátem a botami na podpatku. 








Skirt- New Look
Top, Tights, Boots-??
Cardigan- Lindex
Coat- Isabel Marant pour H&M
Watch- Tally Wejl
Bracelet- Cruciani
Bag- H&M


Comments

Moc pěkný outfit, ty hodinky jsou krásné :)
Styl a Šarm said…
Krásná kabelka. Hrozně ti to na fotkách sluší
styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.com
Terez Pimple said…
ja se ti ani nedivym,ta barva je nadherna.
www.pimpleworld.blogspot.cz
Vendyy H. said…
miluju bordeaux barvu :) sluší ti to :)
super! máš krásne vlasy :)

http://dominikamakarova.blogspot.sk/
►Nadush said…
Krásny outfit ! pristane ti to :)
my blog : THE COLORFUL THOUGHTS
Styl a Šarm said…
Ahoj. Jsem teprve začínající blogerka a začala jsem dělat dotazník. S názvem Co ženy požadují po mužích a co požadují ženy od života. Přikládám ti svůj blog. Ale byla bych hrozně ráda kdyby si mi na otázku co ty požaduješ po mužích a co požaduješ od života na svůj blog bych dala tvou webovou adresu jen jestli by si chtěla nebo jestli by si chtěla být v anonymitě.

http://styl-sarm-velke-mrchy.blogspot.cz to je můj blog
Kdyby náhodou jste chtěli odpověď tak píšu svůj email L.A.S.E.N.E.C.K.A@seznam.cz Kde mě můžete zasílat odpověď
Ten cruciani naramok je moc pekny :)

Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair..:) Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html
Pěkný outfit! Také mám teď nejradši neutrální barvy, hlavně šedou, vínovou, černou.. :)
The Colorful Blog

Popular Posts