White sneakers

Vzpomínáte jak jsem se v tomto článku rozhodovala, které tenisky jsou lepší? Tak už jsem si je konečně objednala a mám hned k nim pro Vás outfit. Tenisky jsem skobinovala z ohrnutými džíny do pasu (vím, že to moc na fotkách nevyniká) volnějším tričkem a koženou bundičkou, kterou jak jste si jistě všimli teď téměř nesundávám.

Tenisky jsou super pohodlné a model ZX Flux 2.0 Torsion můžu jen doporučit. Obzvlášť po tréninku, kdy mám na noze 2 hod. nepřetržitě podpatky a navíc v nich hopsám (tancuju standard a latinu), je nejlepší pocit obout si nízké boty, které jsou odměkčené. Takže všem sportovcům vřele doporučuju!
A jak se líbí Vám?









Sneakers- Adidas Originals (here)
Jeans- Adidas Neo
T- shirt- H&M
Jacket- ??
Bracelet- Cruciani
Watch- Tally Weij
Ring, necklace, earrings- ??

Comments

Pěkný outfit :) Botky jsi vybrala dobře, jsou moc hezké! Já mám u bílých bot akorát problém, že po pár nošeních jsou úplně špinavé :D
The Colorful Blog

Popular Posts