Minnie mouse

Počasí je stále takové všelijaké, ale už se objevují i dny, které připomínají babí léto. Pro mě babí léto je jedním z nejoblíbenějších období. Sice už se nedají nosit úplně letní věci, za to si člověk může parádně vyhrát. Dnešní outfit je focený před pár dny, kdy bylo relativně teplo a nemusela jsem bít zrovna nabalená. Zkombinovala jsem černé džíny a černé sako s tričkem s potiskem s Minnie, černou kabelkou, kotníčkovými teniskami a stříbrnými doplňky.




Top- Mango
Jeans- Topshop
Blazer- Bershka
Shoes- Lacoste
Bag- H&M
Beaded bracelets- ??
Bracelet- Cruciani
Watch- Pierre Cardin

Comments

Moc se mi tenhle styl líbí. Určitě palec nahoru! :)
I am clarella ...
Hezký outfit :) Moc se mi líbí ty náramky :)

Nikys beauty blog
CHIC Adriana said…
Detail náramků je skvělý, tyhle fotky mám moc ráda, protože jsou hodně inspirativní :) Místo tenisek bych vzala lodičky a vlasy bych sepla do rozverného drdolu, ale jinak fajn outfit :)
http://chicadriana.blogspot.co.at/
Máš moc hezký styl. Tenhle outfit je strašně hezký:) To tričko je super:)
http://looksbyann.blogspot.sk/

Popular Posts