Autumn is here...

Tak a podzim je definitivně tady. Osobně moc tohle počasí nemusím. Je zima, která je docela vlezlá. A samozřejmě  je tu období, kdy jsou všichni nastydlí. Bohužel, pro tento moment to skolilo i mě a proto na fotkách mám nos jako Rudolf.

Outfit, který jsem měla na sobě ze včerejška, kdy ta zima nebyla ještě tak hrozná zima. Poslední dobou tenhle typ outfitů je můj oblíbený. Vzala jsem si na sebe svetřík, koženou bundu, džíny, kotníkové kozačky a kruhovou pletenou šálu.








Sweater- Bershka
Jeans- Forever 21
Bag- Stradivarius
Braclet- Cruciani
Watch- Tally Wejl
Leather jacket, shoes, scarf- ??

Comments

What a lovely post! I love your confidence in your poses! FLAWLESS! xo

Love,
Bri
www.cityfashiongirl.com
www.youtube.com/briannadeg
Follow Me On Bloglovin!
Butterfly said…
The watch is super cute...I hate autumn...and also winter :))

http://butterfly9999.blogspot.ro/

Popular Posts