White jeans

Asi bych nikdy bílé kalhoty neměla nebýt slev. Čekala jsem tak dlouho, dokud tyhle nebyli zlevněné na přijatelnou cenu. A popravdě do těchto džín jsem se zamilovala. Baví mě je kombinovat snad s čímkoli, takže těšte na plno outfitů s white jeans. Pro dnešek jsem je zkombinovala s hnědým trikem, černým sáčkem, bílým psaníčkem a sandály a zlatými doplňky.








Jeans- Topshop
T- shirt- H&M
Blazer- Bershka 
Sandals- F&F
Sunnies- Gate
Clutch- Zoot.cz
Watch- Tally Wejl
Gold bracelets- Reserved
Bracelet- Cruciani


Follow my blog with Bloglovin

Comments

Sabi Noel said…
Moc ti sluší!Vždycky jsem si chtěla koupit a zkusit bílé džíny,ale jelikož jsem hrozný prasátko a hned bych jsem si je ušpinila,tak jsem to radši vzdala :D

www.sabihomolacova.blogspot.cz
Janet Sonrisa said…
Podobné boty jsem viděla dneska v CCC vypadají opravdu skvěle! :3 ♥
Měj se v lásce,
Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )
Nice outfit! Maybe we could follow each other,let me know :)

Overpowered
Ivana Split said…
You styled those white jeans perfectly! tres chic outfit!

http://modaodaradosti.blogspot.com/
Moc pěkný outfit!! Moc ti to sluší!
ladycaterpillar

Thank you. Following back. Kisses!
You look chic. Cute jeans!

www.doreensstylediary.com
Len Parent said…
You are soo pretty! Love this look!
www.lenparent.com

Popular Posts