New in: shoes

Poslední dobou jsem si neuměla vybrat boty s "normálním" podpatkem. Všechny byly buď ploché nebo s podpatkem vhodným leda tak pro modelky. Neříkám, že tyto boty bych nenosila ráda, dělají parádu (a ukrutně ničí nohy) a dělají štíhlejší postavu. Ty ploché jsou zase ideální ne všelijaké běhání po městě a tak. Anebo když máte pěkný puchýř z těch nových lodiček. Konečně jsem našla něco mezi tím. Když jsem tyto botky našla v F&F ve slevách okamžitě musely být moje. Jsou docela pohodlné a perfektně drží na nohách díky pásku kolem kotníku.  A já jsem z nich prostě a jednoduše nadšená.





Comments

Elwira said…
Amazing shoes! Yesterday I bought new sandals too :D

I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
Have a nice day!
Anonymous said…
Podpatky nedělají štíhlejší postavu, ale delší nohy. Tyhle teda moc ne. Ale možná jen proto, že k týhle dýlce podpatků mám dost averzi. :)

Popular Posts